Flugtkongens Nøglehistorier

En teatralsk vandreforestilling på Fængselsmuseet, der dykker ned i fangen og flugtkongen Carl August Lorentzens spektakulære liv. Forestillingen vises den 10., 11. og 12. januar 2025.

• Læs op

Indhold

Følg med Komediehusets dygtige skuespillere og Fængselsmuseets erfarne rundvisere på en uforglemmelig rejse gennem Lorentzens liv, der kulminerede med hans legendariske flugt i 1949.

Dyk ned i de mest fantastiske, sjove og hjertevarme øjeblikke fra flugtkongens bemærkelsesværdige liv, som bliver levende i denne unikke vandreforestilling.

Forestillingens detaljer:

• Sted: Fængselsmuseet, Fussingsvej 8, 8700 Horsens
    • Tidspunkt: 10. januar kl. 16.30 & 19.00 | 11. januar kl. 16.30 & 19.00 | 12. januar kl. 16.30 & 19.00
    • Varighed: 75 minutter
    • Pris: 50 kroner

Skrevet af Thomas Nielsen & Andreas Brahm Nielsen fra Teatret Komediehuset, i tæt samarbejde med Fængselsmuseet.

Tag med på en rejse tilbage i tiden og oplev Flugtkongens Nøglehistorier. Et unikt møde mellem historie og teater, der vil berige og underholde dig i 75 minutter.

Køb din billet her: